Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie.
Uwagi:
Powyższe upomnienie z powodu nieuregulowanej faktury ma charakter przed sądowego upomnienia. Można je wysłać do kontrahenta w przypadku gdy nie reagował na poprzednie upomnienia dotyczące zapłaty.
Informacje techniczne:
Powyższe pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji upomnienia na potrzeby firmy (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice)- dodając dane firmowe, nr faktury, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Przed sądowe upomnienie do zapłaty należy wysłać do kontrahenta, który nie opłacił faktury za towar lub wykonaną usługę.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury,upomnienie z tytułu braku płatności,przed sądowe upomnienie do zapłaty,wzór upomnienia do zapłaty,przykładowe upomnienie do zapłaty,jak napisać upomnienie do zapłaty,formularz upomnienia do zapłaty,przed sądowy wzór upomnienia do zapłaty,wezwanie do zapłaty
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz | |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz | |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz | |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |