Prośba o przedłużenie terminu płatności
Przeznaczenie prośby:
Jak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że nie jesteś w stanie zapłacić za fakturę. Wyślij wtedy pismo - prośba o przedłużenie terminu płatności.
Uwagi:
Jeżeli współpracujesz z kontrahentem od dłuższego czasu to możesz wysłać takie pismo. Pamiętaj - jeżeli Twój kontrahent wyrazi zgodę na przedłużenie terminu płatności - dokonaj wpłaty w ustalonym przez Ciebie terminie. Nie zapomnij o tej sytuacji gdy ten sam kontrahent wystąpi w tej samej sprawie do Ciebie.
Informacje techniczne:
Wniosek o przedłużenie terminu płatności można od razu wydrukować a po ręcznym wypełnieniu wysłać do kontrahenta. Istnieje możliwość edycji pisma (np. w pakiecie MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. dodając dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia prośby:
Pismo z prośbą o przedłużenie terminu płatności należy przesłać do kontrahenta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przedłużenie terminu płatności,prośba o przedłużenie terminu płatności,wniosek o przedłużenie terminu płatności,przykładowa prośba o przedłużenie terminu płatności,wzór prośby o przedłużenie terminu płatności,przedłużenie płatności,wniosek o przedłużenie płatności,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz | |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz | |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz | |
Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mieniaPismo - Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mienia przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które mają już podpisane umowy o ochronę, a firmy konkurencyjne zachęcają do... |
Zobacz | Pobierz |