
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaru
Przeznaczenie pisma:
Klient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. W celu edycji pisma niezbędny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać kontrahentowi - najlepiej faksem. Pismo można również przesłać za pomocą poczty elektronicznej.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
potwierdzenie przyjęcia zamówienia,brak towaru na magazynie,informacja o brakach magazynowych,pismo z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i brakach magazynowych,braki magazynowe,pismo informujące o brakach magazynowych
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Karta ewidencji komunalnych osadów ściekowychKarta ewidencji komunalnych osadów ściekowych służy do rejestrowania ilości oraz parametrów komunalnych osadów ściekowych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |