Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Zamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE ZA KAŻDY DZIEŃ! Jeżeli klient nie odbiera przesyłki - wyślij to pismo do firmy kurierskiej.
Uwagi:
Dlaczego narażać się na dodatkowe koszty magazynowania przesyłki jeżeli klient nie odbiera produktu? Wystąp o zwrot towaru przez firmę kurierską.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do firmy kurierskiej, za której pośrednictwem została wysłana przesyłka.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zwrot przesyłki,zwrot od firmy kurierskiej,pismo dotyczące zwrotu przez firmę kurierską,prośba o zwrot przesyłki,zwrot przesyłki od masterlinka,zwrot przesyłki od dhl,zwrot przesyłki od siódemki,zwrot od dhl,zwrot od masterlink,zwrot masterlink,zwrot dhl,zwrot dpd,zwrot ups,zwrot od ups,firma kurierska masterlink,firma kurierska dpd,firma kurierska dhl,firma kurierska siódemka,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz | |
Zapotrzebowanie na wodę mineralnąZbliża się lato. Zgodnie z Kodeksem Pracy, każdy pracodawca zobowiązany jest dostarczyć pracownikowi chłodne napoje. Aby je otrzymać - osoba upoważniona - musi złożyć pismo -... |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz | |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz | |
Stan magazynowyKiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy . Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w... |
Zobacz | Pobierz | |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz | |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |