Odpowiedź na zapytanie o obniżenie cen - odmowa z uzasadnieniem
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli otrzymałeś pismo z pytaniem o możliwość obniżenia cen - możesz odmówić. Poinformuj o tym swojego kontrahenta poprzez Pismo z odmówieniem obniżenia ceny.
Uwagi:
W treści dokumentu znajduje się przykładowe uzasadnienie odmowy obniżenia ceny - odpowiadające dla każdego rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej.
Informacje techniczne:
Pismo odmawiające obniżenia ceny można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Można też edytować dokument za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice - dodając np. oznaczenia firmowe, adresata, czy nawet dołączyć do pisma szczegółowy cennik lub ofertę handlową.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który wystąpił z prośbą o obniżenie cen produktów.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
odmowa obniżenia cen,pismo z odmową obniżenia ceny,odpowiedź na pytanie o obniżenie ceny,wzór pisma z odmową obniżenia ceny,przykładowe pismo z odmową obniżenia cen,obniżenie cen produktów,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz | |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz | |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz | |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |