
Żądanie potwierdzenia dostawy
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia dostawy.
Uwagi:
Dzięki niemu otrzymasz informacje od kontrahenta dotyczącą terminu realizacji zamówienia na piśmie. Pozwoli to na dalsze planowanie oraz realizację podpisanych kontraktów (umów).
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego. Przed wydrukiem należy edytować (wypełnić) dokument za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, u którego zostały zamówione produkty.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
żądanie potwierdzenia dostawy,potwierdzenie dostawy,potwierdzenie terminów,terminy dostawi,określenie terminów dostawy,ultimatum,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |