Reklamacja na wysokość rachunku - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Kiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w salonie dokument - reklamacja na wysokość rachunku.
Informacje techniczne:
Pismo z reklamacją zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można do razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, wysłać na adres wskazany w piśmie lub faksem.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
P4 - Play
Słowa kluczowe:
reklamacja play,pismo z reklamacją play,za wysoki rachunek play,faktura play,play gsm,reklamacja do play,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Play
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguGdy masz wątpliwości co do wysokości rachunku jaki otrzymałeś od swojego operatora - możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy... |
Zobacz | Pobierz | |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz | |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient BiznesowyPismo składane w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci Play - P4 - dotyczącą świadczenia usług telefonicznych - telefon komórkowy na abonament. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Play Online - Klient IndywidualnyPismo rozwiązujące umowę o świadczenie usług oferowanych przez operatora Play - P4 - związanych z dostępem do internetu - Play Online . |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii