Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Pismo składane w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci Play - P4 - dotyczącą świadczenia usług telefonicznych - telefon komórkowy na abonament.
Uwagi:
Pismo najlepiej złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta - Play, w dwóch egzemplarzach - jeden dla operatora a drugi zachować dla siebie - z datą oraz podpisem osoby przyjmującej pismo.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma na własne potrzeby za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej złożyć w Punkcie Obsługi Klienta sieci Play. Można pismo wysłać również Faxem - +48 22 319 44 11 , lub pisemnie na adres: P4 Sp. z o.o. , skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
P4 - Play
Słowa kluczowe:
abonament Play,rozwiązanie umowy z Play,Play abonament,abonamenty sieci Play,rozwiązanie umowy z P4,zerwanie umowy z p4,zerwanie umowy Play,Play zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z Play,wniosek do Play o rozwiązanie umowy
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Play
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Play Online - Klient IndywidualnyPismo rozwiązujące umowę o świadczenie usług oferowanych przez operatora Play - P4 - związanych z dostępem do internetu - Play Online . |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Play, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz | |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz | |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii