Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Play, jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na kartę czyli tzw. pre-paid.
Aby to uczynić - wystarczy wypełnić pismo - Play - Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient Indywidualny
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, wysłać na adres operatora lub przesłać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
P4 - Play
Słowa kluczowe:
rozwiązanie umowy,wypowiedzenie umowy,przejście na kartę,telefon na kartę,przejście na pre-paid,pre-paid,pre-paid play,przejście na play fresh,play fresh,zmiana na play fresh,taryfa play fresh,karta play,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Play
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Play , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Play, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Play i chcą... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Play przed terminem jej zakończenia i zobowiązane... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii