Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Pismo składane w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci Play - P4 - dotyczącą świadczenia usług telefonicznych - telefon komórkowy na abonament.
Uwagi:
Pismo najlepiej złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta - Play, w dwóch egzemplarzach - jeden dla operatora a drugi zachować dla siebie - z datą oraz podpisem osoby przyjmującej pismo.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma na własne potrzeby za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej złożyć w Punkcie Obsługi Klienta sieci Play. Można pismo wysłać również Faxem - +48 22 319 44 11 , lub pisemnie na adres: P4 Sp. z o.o. , skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
P4 - Play
Słowa kluczowe:
abonament Play,rozwiązanie umowy z Play,Play abonament,abonamenty sieci Play,rozwiązanie umowy z P4,zerwanie umowy z p4,zerwanie umowy Play,Play zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z Play,wniosek do Play o rozwiązanie umowy
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Play
Pismo o rozwiązanie umowy - Play Online - Klient IndywidualnyPismo rozwiązujące umowę o świadczenie usług oferowanych przez operatora Play - P4 - związanych z dostępem do internetu - Play Online . |
Zobacz | Pobierz | |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient IndywidualnyPismo składane w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci Play - P4 - dotyczącą świadczenia usług telefonicznych - telefon komórkowy na abonament. |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Play , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz | |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament u operatora sieci Play, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Play , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii