
Podziękowanie dla klienta
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli jeden z Twoich klientów przysłał do Ciebie pochwałę dla jednego z Twoich pracowników - odpowiedz mu. W końcu rzadko kiedy się zdarza by klient pisemnie pochwalił pracownika. Dodatkowym gestem będzie przyznanie rabatu, np. 10% na następne zakupy.
Uwagi:
Jeżeli używasz papieru firmowego, to treść pisma umieść na papierze firmowym.
Informacje techniczne:
List z podziękowaniami dla klienta należy najpierw edytować - za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice - przed wydrukiem (należy określić klienta - kobieta / mężczyzna). Po takiej edycji wystarczy już tylko wydrukować list i podpisać.
Miejsce złożenia pisma:
List z podziękowaniami należy przesłać klientowi, który uprzednio przekazał pisemną pochwałę dla jednego z pracowników.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
list z podziękowaniami dla klienta,rabat dla klienta,wzór listu z podziękowaniami dla klienta,przykładowy list z podziękowaniami dla klienta,list do klienta za pochwałę pracownika,wzór listu do klienta za pochwałę pracownika,odpowiedź na pochwałę pracownika,wzór odpowiedzi za pochwałę pracownika,przykładowa odpowiedź za pochwałę pracownika
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Pisma Informacyjne
![]() |
Skierowanie klienta do Agenta FirmyJeżeli prowadzisz tylko i wyłącznie produkcję produktów lub dystrybucję hurtową a otrzymałeś zamówienie kupna produktów - skieruj klienta do agenta, który prowadzi detaliczną dystrybucję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Karta działkiProwadząc biuro nieruchomości oprócz umowy o pośrednictwo w sprzedaży nieruchomości potrzebujesz m.in. formularz karta działki , która wypełniana jest przez osobę składającą ofertę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
KondolencjeNiestety śmierć dotyka wszystkich - zazwyczaj w najmniej spodziewanym momencie. Jeżeli był to jeden z współpracowników - wypada złożyć kondolencje rodzinie zmarłego - nie tylko poprzez... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za złe zachowanie na spotkaniuKiedy miałeś spotkanie biznesowe i z niewyjaśnionych przyczyn Twoje zachowanie było niekulturalne - wypadałoby przeprosić o ile to nie zostało zrobione od razu. W tym celu posłuży... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o zmianie przedstawicielaJeżeli Twój dotychczasowy przedstawiciel handlowy na dany region (miasto) odchodzi na emeryturę - poinformuj dotychczasowych klientów, których obsługiwał o zmianie przedstawiciela. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Podanie o zmianę dyspozycyjnościW sytuacji kiedy w firmie, w której pracujesz jest wprowadzony system określania dyspozycyjności, tj. określenie przedziału godzinowego, w którym można przyjść do pracy, a z powodów np.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o nowych produktachJeżeli prowadzisz sklep charakteryzujący się sprzedażą rzadkich eksponatów różnego rodzaju (np. książki, biała broń) i otrzymałeś nowe produkty - poinformuj o tym swoich dotychczasowych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przyjęcie wypowiedzenia umowy o pracęMoże dojść do sytuacji gdy jeden z Twoich lepszych pracowników złoży wypowiedzenie umowy o pracę i pomimo negocjacji (np. zaoferowanie podwyżki) pracownik nadal chce odejść - nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o nowym produkcieJeżeli w miejsce dotychczasowego wyrobu wprowadziłeś nowy produkt (model) - poinformuj o tym swoich dotychczasowych klientów. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ostatnie ostrzeżenie przed wypowiedzeniem umowy o pracęZdarzają się sytuację w firmie, kiedy pracownik niesolidnie wykonuje swoją pracę lub w inny sposób działa na niekorzyść firmy (np. wizerunek firmy na zewnątrz lub łamie politykę firmy). W... |
Zobacz | Pobierz |