
Protokół reklamacji - wzór ogólny
Przeznaczenie formularza:
Jest to ogólny wzór reklamacyjny - niezależnie od tego jaki towar chcesz zareklamować - ten wzór będzie odpowiedni.
Uwagi:
W formularzu należy dokładnie opisać uszkodzenie oraz określić z czyjej winy nastąpiło uszkodzenie - np. uszkodzenie fabryczne, mechaniczne w trakcie transportu, etc.
Informacje techniczne:
Protokół przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji protokołu reklamacji będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia formularza:
Protokół należy dostarczyć wraz z wadliwym towarem do punktu zakupu.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
ogólny wzór reklamacji,wzór reklamacji,reklamacja,gwarancja na produkt,protokół reklamacji,ogólny wzór protokołu reklamacyjnego,postępowanie reklamacyjne,formularz reklamacji
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnejWniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej skierowany jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wykonujących prace budowlane na umowę lub też zlecenie. Kiedy zakończy się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Wyda MWW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym wydaniu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz Magazyn... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredytOtrzymałeś zamówienie od klienta? W zamówieniu prosi o sprzedaż na kredyt? Jeżeli firma nie preferuje takiego rodzaju płatności - poinformuj o tym swojego klienta. |
Zobacz | Pobierz |