
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Kontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć towaru z powrotem.
Uwagi:
W takim przypadku Twoja firma ma pełne prawo do roszczeń finansowych związanych z niewypełnieniem zobowiązań kontrahenta. Możesz odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeżeli zwracajacy nie podał uzasadnienia zwrotu, tylko odesłał towar.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który zwrócił towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
nieprzyjęcie zwrotu towaru,nieprzyjęcie reklamacji od firmy,anulowanie zwrotu zamówionego towaru,informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru,nieważna reklamacja,anulowanie reklamacji, zwroty, zwrot towaru
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowychPodpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pocztowa Książka NadawczaJeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza . Już nie będziesz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |