![doc - Księga pocztowa - poczta wychodząca](http://opendoc.pl/templates/t2/gfx/doc.gif)
Księga pocztowa - poczta wychodząca
Przeznaczenie formularza:
Aby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca. W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję wychodzącą z firmy wraz z informacjami, co jest zawarte w korespondencji, do kogo jest kierowana itp.
Informacje techniczne:
Formularz zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełniać ręcznie. Istnieje możliwość równoległego prowadzenia księgi w postaci elektronicznej za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia formularza:
Wydrukowaną księgę najlepiej przechowywać w sekretariacie lub w innym miejscu gdzie jest nadawana poczta.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
księga pocztowa,książka pocztowa,poczta wychodząca,księga poczty wychodzącej,firmowa poczta,poczta w firmie,poczta wychodząca w firmie,korespondencja wychodząca,księga korespondencji wychodzącej
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |