
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz referencji od innych firm.
Uwagi:
W piśmie jest również zawarta informacja o możliwości dokonania przedpłaty na złożone zamówienie (od Ciebie zależy czy kwota przedpłaty ma pokrywać całą kwotę zamówienia czy np. część) oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania płatności.
Informacje techniczne:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie. Można również edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. podając dane firmowe, uzupełniając kwoty zamówienia oraz płatności, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty należy przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie oraz wcześniej miał problemy z dokonaniem terminowej płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty,Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji,żądanie przedpłaty,żądanie referencji,żądanie informacji o zdolności kredytowania,wzór żądania przedpłaty,wzór żądania referencji,wzór żądania informacji o zdolności kredytowania
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |