
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnej
Przeznaczenie pisma:
Klient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj klienta o ewentualnych kosztach naprawy.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. W celu edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta wraz z informacją dotyczącą kosztów naprawy.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
odmowa gwarancyjna,odmowa gwarancji,odmowa naprawy gwarancyjnej,pismo z odmową naprawy gwarancyjnej,odrzucenie gwarancji,pełnopłatna naprawa
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Karta ewidencji komunalnych osadów ściekowychKarta ewidencji komunalnych osadów ściekowych służy do rejestrowania ilości oraz parametrów komunalnych osadów ściekowych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnejWniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej skierowany jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wykonujących prace budowlane na umowę lub też zlecenie. Kiedy zakończy się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |