
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Plus GSM, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
S³owa kluczowe:
reklamacja Plus,pismo z reklamacj± Plus,problem z zasiêgiem Plus,zasiêg Plus,Plus gsm,reklamacja do Plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieni³y siê dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - nale¿y poinformowaæ o tym operatora. Do tego celu s³u¿y dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy iPlus - Klient BiznesowyKoñczy siê umowa o ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu - iPlus? Nie chcemy wiêcej korzystaæ z oferty sieci Plus? Wystarczy z³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie woli. Nale¿y... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej sytuacji z³ó¿ w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z e-fakturyNie chcesz dostawaæ ju¿ rachunków w formie elektronicznej? Nic prostszego. Wystarczy zg³osiæ rezygnacjê z e-faktury . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o roz³o¿enie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiê¿ka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezale¿nie z jakiego powodu zosta³ tak "nabity" - mo¿e doprowadziæ do tego, ¿e nie bêdziesz w stanie op³aciæ faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przes³anie rachunku szczegó³owego - bilinguZbyt wysoki rachunek jaki otrzyma³e¶ od swojego operatora? Mo¿esz zawsze poprosiæ o rachunek szczegó³owy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy z³o¿yæ pismo wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy iPlus - Klient IndywidualnyJe¿eli koñczy siê umowa o ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu iPlus a nie chcemy jej przed³u¿aæ to nale¿y przedstawiæ operatorowi pisemne o¶wiadczenie woli. Proszê... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki - Klient BiznesowyPro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zosta³y dotkniête przez kryzys finansowy co spowodowa³o problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii