
Rozwiązanie umowy - Klient Indywidualny
Przeznaczenie wniosku:
Jeżeli zbliża się koniec okresu, na który podpisaliśmy umowę i nie chcemy już korzystać z usług operatora PLUS GSM, to należy złożyć pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument Word - gotowy do wydruku. Istnieje możliwość edycji dokumentu - podając swoje dane i tak przygotowany dokument wydrukować i przekazać operatorowi.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
abonament plus,plus gsm,telefon na abonament plus,rozwiązanie umowy plus, wypowiedzenie umowy plus,zerwanie umowy plus,zakończenie umowy plus
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów IndywidualnychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguZbyt wysoki rachunek jaki otrzymałeś od swojego operatora? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Plus GSM, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Plus GSM , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów BiznesowychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii