Rozwiązanie umowy - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem, jest złożyć pismo w dwóch egzemplarzach w Salonie Sprzedaży. Jedno pismo pozostaje w Salonie a drugie (z potwierdzeniem daty złożenia oraz pieczęcią salonu, który je przyjął) zachować we własnej dokumentacji.
Informacje techniczne:
Dokument napisany w Wordzie - można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie, lub wyedytować własnymi danymi oraz wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć osobiście w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem an nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na wskazany adres korespondencyjny we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
rezygnacja orange,zerwanie umowy orange,wypowiedzenie umowy orange,zakończenie współpracy z orange,koniec umowy orange,rozwiązanie umowy orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy kończy się umowa z operatorem a nie chcemy już jej przedłużać to należy złożyć pisemne oświadczenie woli o rezygnacji z usług sieci Orange. Należy pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguRachunek, który otrzymałeś od operatora przerósł najgorsze sny? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo... |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do wystawienia korekty faktury za niezamawiane usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
nju Mobile - Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi nju z rachunkiemnju Mobile - Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi nju z rachunkiem przeznaczony jest dla abonentów wirtualnej sieci nju Mobile, której właścicielem jest Orange Polska S.A. i... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii