Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Era, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
S³owa kluczowe:
reklamacja era,pismo z reklamacj± era,problem z zasiêgiem era,zasiêg era,era gsm,reklamacja do ery,reklamacja t-mobile,pismo z reklamacj± t-mobile,problem z zasiêgiem t-mobile,zasiêg t-mobile,t-mobile gsm,reklamacja do t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
Wniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadaj±cych telefon na abonament, które chc± przenie¶æ swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwi±zanie umowy na abonament - przej¶cie na kartê - Klient BiznesowyJe¿eli koñczy Ci siê umowa na abonament w sieci Era , jeste¶ klientem biznesowym i nie chcesz przed³u¿aæ umowy a chcesz zachowaæ numer - masz mo¿liwo¶æ przej¶cia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-fakturyRezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chc± zrezygnowaæ z otrzymywania faktury w... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon firmowy i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o przes³anie rachunku szczegó³owego - bilinguGdy masz w±tpliwo¶ci co do wysoko¶ci rachunku jaki otrzyma³e¶ od swojego operatora - mo¿esz zawsze poprosiæ o rachunek szczegó³owy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadaj±cych telefon na abonament, które chc± przenie¶æ swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwi±zanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNale¿y pamiêtaæ o tym, ¿e wiêkszo¶æ wypowiedzeñ nale¿y sk³adaæ do 30 dni przed up³ywem terminu na jaki zosta³a podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadp³aty na konto bankoweWniosek o zwrot nadp³aty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiêbiorstw, które posiadaj± nadp³atê za us³ugi telekomunikacyjne u operatora T-Mobile... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwi±zanie umowy na abonament - przej¶cie na kartê - Klient IndywidualnyJe¿eli koñczy Ci siê umowa na abonament w sieci Era , jeste¶ klientem indywidualnym i nie chcesz przed³u¿aæ umowy a chcesz zachowaæ numer - masz mo¿liwo¶æ przej¶cia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii