Zgłoszenie dokonania zmian w ewidencji gruntów i budynków
Przeznaczenie pisma:
Zgłoszenie dokonania zmian w ewidencji gruntów i budynków przeznaczone jest dla posiadaczy nieruchomości, którzy dokonali zmian w zapisach nieruchomości, co spowodowało konieczność zgłoszenia tego faktu.
Uwagi:
Przykładowe zmiany, które należy zgłaszać:
1. Zmiana właściciela
2. Zmiana numeru księgi wieczystej
3. Zmiana numeru posesji
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Po wypełnieniu oraz podpisaniu dokument należy złożyć do organu prowadzącego zasób geodezyjny i kartograficzny.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Urząd Miasta
Słowa kluczowe:
zmiana wpisu w ewidencji,ewidencja nieruchomości,nieruchomość,ewidencja gruntów,ewidencja budynków,zmiana wpisu w ewidencji budynków,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Geodezja i Kataster
Zamówienie wykonania wypisu i wyrysu z operatu ewidencyjnegoW przypadku kiedy planujesz inwestycję tj. budowę domu czy też centrum handlowego - potrzebujesz wypis i wyrys z operatu ewidencyjnego. Aby go uzyskać należy złożyć w Urzędzie Miasta... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o oznaczenie numerem porządkowym nieruchomości, budynkuWniosek o oznaczenie numerem porządkowym nieruchomości, budynku przeznaczony jest zarówno dla osób fizycznych jak i firm, które chcą nadać nr porządkowy nieruchomości lub... |
Zobacz | Pobierz | |
Zlecenie wykonania odbitek z mapy zasadniczejZlecenie wykonania odbitek z mapy zasadniczej przeznaczone jest dla osób, które potrzebują wyrys z mapy ewidencyjnej lub zasadniczej swojej działki lub terenu dookoła działki. |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysuW przypadku kiedy chcesz otrzymać wypis lub wyrys z ewidencji gruntów, budynków lub lokali - musisz złożyć Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu . Nie ma znaczenia czy ewidencja... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o udzielenie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynkówWniosek o udzielenie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków przeznaczony jest dla osób lub firm, które chcą uzyskać dane z operatu ewidencji gruntów i budynków. |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenuWniosek o uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu przeznaczony jest dla inwestorów, którzy w trakcie realizacji swojego przedsięwzięcia zmuszeni są na budowę... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynkówZgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków przeznaczone jest zarówno dla osób fizycznych jak i firm, które wprowadzają zmianę danych objętych wpisem do ewidencji gruntów... |
Zobacz | Pobierz |
- Urząd Miasta
- Architektura i planowanie przestrzenne
- Bezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe
- Drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Geodezja i Kataster
- Gospodarka nieruchomościami
- Konserwacja zabytków
- Miejski Rzecznik Konsumentów
- Ochrona środowiska
- Oświata
- Polityka lokalowa
- Polityka społeczna
- Skargi i wnioski
- Sprawy komunalne
- Sprawy komunikacyjne
- Sprawy obywatelskie
- Urząd Stanu Cywilnego
- więcej kategorii