Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient Indywidualny
Przeznaczenie prośby:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia kilku kolejnych faktur z rzędu.
Informacje techniczne:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki zapisana jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Po podpisaniu prośby należy ją wysłać listownie na adres korespondencyjny wskazany w piśmie, przesłać faxem lub udać się do Salonu Sprzedaży TP lub Orange.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
umorzenie odsetek,prośba o umorzenie odsetek,zaległe płatności orange,wniosek o umorzenie odsetek,odsetki ustawowe,odsetki operatora,odsetki karne u operatora,operator gsm,orange,abonament orange,orange gsm
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Orange , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do wystawienia korekty faktury za niezamawiane usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient BiznesowyW przypadku gdy kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przedłużyć należy złożyć pisemne... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyW przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy. |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii