Rozwiązanie umowy iPlus - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - iPlus? Nie chcemy więcej korzystać z oferty sieci Plus? Wystarczy złożyć pisemne oświadczenie woli. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument przygotowany w Wordzie - można go od razu wydrukować i ręcznie wypełnić dane. Istnieje możliwość edycji dokumentu podając swoje dane teleadresowe i dopiero wtedy wydrukować. Tak przygotowany dokument i podpisany należy przekazać operatorowi.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można złożyć w salonach Plus GSM (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi lub listownie na wskazany we wniosku adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
iplus,rezygnacja iplus,rozwiązanie umowy iplus,zerwanie umowy iplus,wypowiedzenie umowu iplus,bezprzewodowy internet iplus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Plus przed terminem jej zakończenia i zobowiązane... |
Zobacz | Pobierz | |
Korekta faktury za niezamówione usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów IndywidualnychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient IndywidualnyJeżeli kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu iPlus a nie chcemy jej przedłużać to należy przedstawić operatorowi pisemne oświadczenie woli. Proszę... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguZbyt wysoki rachunek jaki otrzymałeś od swojego operatora? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo wniosek o... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii