
Wezwanie do zapłaty
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty. Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć się w postępowaniu sądowym w przypadku gdy kontrahent nie zechce uregulować zaległości.
Informacje techniczne:
Wzór wezwania do zapłaty przeznaczony jest do natychmiastowego wydruku - wystarczy ręcznie wypełnić pozostałe pola. Istnieje możliwość edycji pisma z wezwaniem do zapłaty na potrzeby firmy za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który nie reaguje na telefoniczne wezwania do zapłaty.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
pierwsze wezwanie do zapłaty,wezwanie do zapłaty,przykładowe wezwanie do zapłaty,wzór wezwania do zapłaty,opóźnienia kontrahenta z płatnością,jak zmusić kontrahenta do zapłaty,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Wyda MWW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym wydaniu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz Magazyn... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |