
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Reklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów sieci Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają usługę SDI, a do tego usługa nie działa w sposób prawidłowy, a zgłoszenia składane na Błękitnej Linii TP nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Salonie Orange, wysłać listownie lub nadać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
reklamacja tp,tp,telekomunikacja polska,reklamacja na działanie sdi,sdi,sdi tp,działanie sdi,wolne sdi,problemy z sdi,problemy z działaniem sdi,orange,orange polska,internet orange,reklamacja orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Rozwiązanie umowy Neostrada TP dla firmNie chcesz dalej korzystać z Neostrady w swojej firmie a do tego kończy Ci się umowa? Nie przegap wypowiedzenia, gdyż umowa ulegnie automatycznemu przedłużeniu na okres 6 mc. Aby... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę z Telefonem HD w ciągu 10 dniZgodnie z Kodeksem Cywilnym każdy konsument może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od dnia jej podpisania, jeżeli umowa była zawierana na odległość (poza lokalem przedsiębiorstwa, np.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeniesienie umowy o telefon na nowego abonenta po śmierci poprzedniegoPrzeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniego przeznaczony jest dla krewnych lub spadkobierców osoby zmarłej i chcą przenieść na siebie umowę o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego właścicielaKiedy sprzedajesz mieszkanie możesz przenieść usługę PSTN (Telefon stacjonarny) na nowego właściciela nieruchomości. Do tego potrzebny Ci będzie Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizacjęKiedy przeprowadzasz się w obrębie swojej miejscowości i nie chcesz stracić swojego numeru telefonu możesz skorzystać z pisma Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizację . |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii