
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu iPlus a nie chcemy jej przedłużać to należy przedstawić operatorowi pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenie wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument przygotowany w Wordzie - gotowy do wydruku. Istnieje możliwość edycji dokumentu, wypełniając odpowiednie pola. Poprawnie wypełniony dokument należy podpisać i przekazać operatorowi
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
iplus,internet iplus,bezprzewodowy internet iplus,rozwiązanie umowy iplus,wypowiedzenie umowy iplus,zakończenie umowy iplus
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Plus GSM, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Plus i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient BiznesowyKończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - iPlus? Nie chcemy więcej korzystać z oferty sieci Plus? Wystarczy złożyć pisemne oświadczenie woli. Należy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów IndywidualnychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii