
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie.
Uwagi:
Wiadome jest, iż z różnych względów można się spóźnić z dokonaniem płatności. W geście firmy stoi zgoda na przedłużenie terminu ale nie można zapominać, że Ty również masz zobowiązania wobec kontrahentów i pracowników. Dlatego odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności jest niekiedy nieunikniona.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma odmawiającego przedłużenie terminu płatności na potrzeby firmowe za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który poprosił o ponowne przedłużenie terminu płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności,wzór odmowy przedłużenia terminu płatności,odmowa przedłużenia terminu płatności,przykładowe pismo odmawiające przedłużenie terminu płatności,zmiana terminu płatności,odmowa zmiany terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Wyda MWW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym wydaniu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz Magazyn... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |