
Przeprosiny za złe zachowanie na spotkaniu
Przeznaczenie pisma:
Kiedy miałeś spotkanie biznesowe i z niewyjaśnionych przyczyn Twoje zachowanie było niekulturalne - wypadałoby przeprosić o ile to nie zostało zrobione od razu. W tym celu posłuży dokument przeprosiny za złe zachowanie na spotkaniu.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z przeprosinami należy przesłać do wszystkich osób, które uczestniczyły w spotkaniu.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przeprosiny,wzór przeprosin,niekulturalne zachowanie,przeprosiny za złe zachowanie,przeprosiny za niekulturalne zachowanie,karygodne zachowanie,niewłaściwe zachowanie,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Pisma Informacyjne
![]() |
Informacja o nowym przedstawicielu firmyJeżeli zmieniłeś pracownika, który odpowiada za kontakt z klientami w danym regionie - poinformuj o tym swoich kontrahentów. Dodatkowo wyślij pracownika do danych firm aby nawiązał... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o niewypłaceniu trzynastej pensjiWiele firm jako dodatkowy bonus wypłacało trzynastą pensję - w ramach podziękowania i gratulacji za wyniki w pracy dla pracowników. W dobie kryzysu gospodarczego należy szukać... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o referencje kandydata do pracyW przypadku gdy poszukujesz pracownika na wolne stanowisko pracy i kandydat zezwolił na wysłanie zapytania do poprzedniego pracodawcy o referencje - skorzystaj z tego prawa. Być może... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przyznanie pożyczki z funduszu świadczeń socjalnychJeżeli w Twojej firmie jest stworzony fundusz świadczeń socjalnych - każdy pracownik może starać się o uzyskanie pożyczki z tego funduszu. W celu jego uzyskania należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa udzielenia podwyżkiJeżeli pracownik wystąpił o podwyżkę - możesz mu ją przydzielić lub odmówić. W sytuacji, kiedy jest to nowy pracownik - sprawą nie fair byłoby udzielać po krótkim czasie podwyżki. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do zapłaty i wierzytelność nieosiągalnaW sytuacji gdy Twój kontrahent nie opłacił faktury za wykonaną przez Ciebie usługę lub dostarczenie towarów - Ty musiałeś i tak opłacić podatek dochodowy. Kiedy minie 180 dni od terminu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie pracowników z powodu nieodpowiedzialnego zachowaniaUpomnienie pracowników z powodu nieodpowiedzialnego zachowania przeznaczone jest dla prezesów firm, którzy niestety muszą upomnieć cześć pracowników za naganne zachowanie podczas... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia oraz prośba o zwrot płatnościMoże przydarzyć się sytuacja - choć nie powinna - w której zostaniesz zmuszony do użycia dokumentu jakim jest Anulowanie zamówienia oraz prośba o zwrot płatności . Dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o wyprzedażyPismo z informacją o wyprzedaży przeznaczone jest dla właścicieli sklepów, którzy w swojej ofercie posiadają sezonowe produkty (niezależnie od branży). Wiadomo nie od dziś, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skierowanie klienta do Agenta FirmyJeżeli prowadzisz tylko i wyłącznie produkcję produktów lub dystrybucję hurtową a otrzymałeś zamówienie kupna produktów - skieruj klienta do agenta, który prowadzi detaliczną dystrybucję... |
Zobacz | Pobierz |