Rozwiązanie umowy - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem, jest złożyć pismo w dwóch egzemplarzach w Salonie Sprzedaży. Jedno pismo pozostaje w Salonie a drugie (z potwierdzeniem daty złożenia oraz pieczęcią salonu, który je przyjął) zachować we własnej dokumentacji.
Informacje techniczne:
Dokument napisany w Wordzie - można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie, lub wyedytować własnymi danymi oraz wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć osobiście w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem an nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na wskazany adres korespondencyjny we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
rezygnacja orange,zerwanie umowy orange,wypowiedzenie umowy orange,zakończenie współpracy z orange,koniec umowy orange,rozwiązanie umowy orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Orange , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Infolinii 801Numer Infolinii 801, który posiadasz u operatora Orange Polska nie sprawdził się w Twoim przypadku? A może kończysz z działalnością gospodarczą? Niezależnie od powodu pamiętaj aby... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii