
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przedłużyć należy złożyć pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument Word - plik można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie lub dokonać najpierw jego edycji - wypełniając na komputerze odpowiednie pola - i dopiero wtedy wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Dokument można złożyć w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub wysłać pocztą na wskazany adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
internet orange,rozwiązanie umowy internet orange,wypowiedzenie business everywhere,rozwiązanie umowy business everywhere,zakończenie umowy business everywhere,orange business everywhere
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient IndywidualnyJeżeli kończy się okres, na który została podpisana umowa dotycząca świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - Business Everywhere, a nie chcemy już więcej korzystać z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament firmowy u operatora sieci Orange, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Orange , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyW przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy. |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii