
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległości
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia? Poinformuj go o tym, że nie zrealizujesz zamówienia do momentu, aż nie opłaci zaległości.
Uwagi:
W piśmie możesz podać nr faktury oraz kwoty zadłużenia, dodatkowo nr konta bankowego na który kontrahent ma przelać zaległości.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny zainstalowany pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który posiada zaległości za poprzednie zamówienia a złożył teraz kolejne.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
odmowa przyjęcia zamówienia,odmowa zamówienia,odrzucenie zamówienia,odrzucenie zamówienia z powodu zaległości,odmowa przyjęcia zamówienia z powodu zaległości,nieopłacone poprzednie zamówienia i kolejne odrzucone,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zablokowaniu towaru i sprzedaży na wolnym rynkuJesteś właścicielem magazynu? Podnajemca spóźnia się z opłatami związanymi z eksploatowaniem pomieszczeń? Przysługuje Ci prawo do zastawu towaru dłużnika. Wynajmujący ma prawo do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |